قائمون

پایگاه جهادی (دفاع مقدس ♦ مدافعان حرم )

پایگاه جهادی (دفاع مقدس ♦ مدافعان حرم )

قائمون

بسم رب الشهدا و الصدیقین..... سلام بر مجاهدان راه خدا...امام خامنه ای: نمکـــ شناسی حقــــ شهـــدا این استــ که در راهیــ که آن ها بـــاز کرده اند، حرکتــــــ کنیم. .....ان شاءالله رهروانان خوبی برای راه شهدا باشیم ....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

عکس نوشته 2

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ق.ظ

بَل احیاء



پدر شهید کاوه

شهید..

وصیت نامه ها.

زایر الحسین

معجون علم و عمل

تماشاچی نداریم

بوسه مادر

اسوه های صبر و استقامت

بابا جان داد..

چه تعبیری دارد؟

عادت ملعونان.!

سلام برسون

قهرمان من






شهید..




وصیت نامه ها.

▬▐خوانــــدن وصیت نامه شهدا >= 50 سال عبادت ▌▬
ܓ✿حضرت روح اللـــــ ه 「♥」:
♥به راستی【 این وصیتنام هها】 انسان را به یاد♥
♥شهدای صدر اسلام می اندازد.♥
♥من شرمم م یآید که خود را در مقابل این عزیزان سرشار از♥
♥ایمان و عشق و فداکاری به حساب آورم...♥
♥این وصیتنام ههایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید،♥
♥پنجاه سال عبادت کرده اید و خدا قبول کند.♥
♥... این وصیتنامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.♥
امام خمینی صحیفه ج 14 ص 491
.


زایر الحسین





.
.
.

معجون علم و عمل


اینجور هم نبود که ✘یک آدم خشکی باشد ✘که لذات زندگی را نفهمد؛ بعکس،

✔بسیار لطیف بود، ✔خوش‌ذوق بود، عکاس درجه‌ی یک بود - خودش به من میگفت

من هزارها عکس گرفته‌ام، اما خودم توی این عکسها نیستم؛ چون همیشه

من عکاس بوده‌ام - ◄هنرمند بود.

✔دل باصفائی داشت؛ عرفان نظری نخوانده بود؛

شاید در هیچ مسلک توحیدی و سلوک عملی هم پیش کسی آموزش ندیده بود،

【 اما دل، دل خداجو بود؛ دل باصفا، خداجو، اهل مناجات، اهل معنا.】

1389/04/02 امام خامنه ای
.
.
.

تماشاچی نداریم





بوسه مادر

از تصاویری که مسئولیت

از تصاویری که مسئولیت آور است.

.

اسوه های صبر و استقامت


══════════•═•═•
دُرودِ خُــداوَنــد
بَــر شُــمـــا
اُســـوِه‌هـایِ صَبـــر وَ ... اِسـتِِــقـــآمَـت ...
═══════════•═•═•
.
.
بابا جان داد..




چه تعبیری دارد؟



نوشیدن شهد شیرین شهادت...

عادت ملعونان.!




سلام برسون



.


قهرمان من















موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی